sâmbătă, 2 martie 2013

Clue {1985}

A fost stupid, rapid si facut in asa fel inca detaliile sa lipseasca...astfel puteai sa ghicesti pana maine cum s-a intamplat ca nu iti iesea. Eu am vazut o versiunea care a cumulat toate deznodemintele ce au fost in 1985 la cinema...fiecare cinema difuza un final, sau pe toate, ca acesta. Un singur final m-a multumit si dezamagit in acelasi timp...ultimul. M-a multumit pentru ca intr-un fel l-am ghicit si m-a dezamagit pentru ca am reusit sa-l ghicesc...desi nu trebuia. Celelalte doua au fost cam exagerate dar ce mai conteaza, tot filmul a fost asa...

Un astfel de film trebuie sa te faca sa ghicesti constant. La fel ca "And Then There Were None", acesta mi-a dat sarcina de ghicit care si cum...cum am zis, treaba asta e destul de dificila din moment ce nu ti se ofera unele detalii ori sunt ascunse foarte bine. La fel ca jocul "Clue" personajele se afla si ele in acest joc, ele insa temandu-se nu ca pierd jocul ci viata. Mie mi-a adus aminte de "Mafia", un joc in care fiecare joaca un rol esential si finalul poate sa ramana la latitudinea alegerilor facute de personaje cheie. Nu prea se compara cu filmul insa sunt in aceeasi familie cu jocul american "Clue".
Comedie e fortata, nu am ras mai deloc. Actorii joaca cred ca intentionat exagerat si prost...Colleen Camp ce iese in evidenta datorita decolteului exagerat. Tim Curry joaca ori bine, ori prost...nu am putut sa-mi dau seama. Then again Tim Curry nu e cunoscut pentru rolurile sale in care joaca extraordinar...
Nu stiu daca e un film pe care l-as recomanda dar merita vazut o data...o data e de ajuns.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu