sâmbătă, 6 septembrie 2014

The Fault in Our Stars {2014}

Nu stiu ce sa zic despre filmul asta, dar eu sunt intr-o relatie foarte buna cu o fata pe care o iubesc de 4 ani de zile...asta e mult...deci stiu oarecum ce inseamna romantism and shit.

Filmul asta e un cacat. Nu e romantic, e fortat, nu e credibil si latura cu cancerul e fortata si nu isi avea locul. Putea la fel de bine sa fie inlocuita cu orice alt fel de moarte si era aceeasi branza. Dar actorii...ah, actorii...incredibili. In sensul ca nu erau deloc credibili...mai ales tipul, tipa a avut mai mult rol de spectator, mai ales ca era si naratorul (atat de necesar intr-un film ca asta). Actorul Ansel Elgort a fost atat de fortat si atat de incofortabil in rolul asta incat imi venea sa imi scrasnesc dintii. Jale. Actrita a fost ok, nu a avut momente prea dificile de jucat si na, nu a avut un personaj de o adancime considerabila...
Iar faptul ca e un film luat dupa o carte e cu atat mai rau, pentru ca unele replici au fost de-a dreptul debile - vreau ca orezul asta sa devina o persoana si sa o duc in vegas si sa ma casatoresc cu ea...am zis what the fuck...efectiv. Vreti un film mai bun despre cancer? 50/50. Si nu numai, dar e primul care mi-a trecut acum prin minte si seamana cat de cat cu ce s-a facut aici. Pur si simplu i didn't bought this one. Muzica e un plus pentru film, dar numai unele alegeri, nu toate.
Si pana la urma nu ramane decat un film romantic mediocru cu un final trist, asa cum e de asteptat. Dar nu e filmul un generatii...dar daca devine, imi pare rau pentru ei. E un film slab din orice punct de vedere, la orice aspect...inclusiv imaginea, care a fost mult prea colorata si vesela pentru un film presupus trist.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu