marți, 26 august 2014

Guardians of the Galaxy {2014}

Asa sa se fi simtit lumea in 1977 cand a aparut Star Wars? Are filmul asta puterea asta? E foarte posibil. Deja e un film foarte placut si pe buna dreptate. E extraordinar de distractiv si amuzant, excelent regizat de James Gunn si excelent jucat de toti actorii...toti!

E un The Avengers mai bun pentru ca are personaje mai interesante la care o sa vedem in viitor cate un film independent pentru fiecare dintre ei. Eu cel mai mult as vrea sa vad pentru Groot si Rocket...si cum s-au intalnit ei doi si cum s-a format parteneriatul asta puternic intre cei doi. Ca sa nu mai zic ca Groot e cel mai placut personaj din film...e exact genul ala de personaj pe care il gasim in filmele Disney care nu zic prea multe dar e amuzant fara sa incerce prea mult si de abia astepti sa vezi ce face mai departe. Groot a fost punctul central al filmului cand a venit vorba de personaje dar intr-adevar, spre deosebire de alte filme de gen (iarasi trebuie pomenit The Avengers) cei 5 au lucrat ca o echipa adevarata si s-a simtit asta.
Problema a fost ca s-au grabit si aparent numai eu am simtit asta...am vrut sa vad o dezvoltare mai detaliata pentru personaje dar in mod special pentru prima parte a filmului - treceau de la un eveniment la altul prea repede, prea brusc, scenele se petreceau prea stil "mitraliera"...de aici e siguranta mea pentru urmatoarele filme independente cu fiecare personaj in parte...povestea lui Drax poate sa fie in legatura cu familia lui, povestea lui Star-Lord poate sa fie in legatura cu antenamentul lui pana momentul acestui film, Rocket si Groot nu mai zic, pot sa fie chiar si doua filme cu ei si tot o sa fie interesant...la Gamora ar putea sa fie ceva mai complicat si posibil mai putin interesant.
De ce e un The Avengers mai bun? In mare parte pentru ca e nitel mai original...nu prea mi-a adus aminte de ceva anume, poate putin din Star Wars, dar sunt o groaza de chestii interesante - cum a fost scena cu nava in nava, scutul din nave, Groot (nu poate fi comparat cu vreun Tree Ent din Lord of the Rings), soundtrackul bestial, si Chris Pratt care s-a descurcat admirabil in rolul de erou...transformarea lui a fost notabila...mai ales ca il urmaresc inca de pe vremea cand aparea in The Office...geez, era gras.
Deci The Avengers a avut cam acelasi inceput ca acesta...desi nu s-au chinuit sa detalieze viata personajelor din filmul asta, spre deosebire de primul mentionat. Insa partea a doua din The Avengers mi-a adus prea mult aminte de Transformers pe cand asta din acest film, Guardians of the Galaxy, nu am mai vazut-o pe undeva si a fost a naibii de distractiva si de bine facuta. Nu a fost 3D real ci facut in post-procesare insa a avut momente frumoase si se vedeau in 3D calumea. Nu am avut obiectii si nu m-au durut ochii dupa vizionare.
Chiar nu am obiectii fata de filmul asta decat ca prima parte a filmului a fost grabita...cam atat. As fi vrut sa se focuseze mai mult pe primele scene dar in rest a fost un film foarte reusit...memorabil si ce merita vizionat de mai multe ori.
9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu