miercuri, 25 iunie 2014

Wrong Cops {2013}

Regizorul acestui film (pentru ca el e super-starul aici) e un regizor obscur a carui lucrari sunt de obicei vazute ca alba-neagra...ori bune, ori rele. Eu unul le vad ca fiind foarte bune pentru ca sunt foarte memorabile si ciudate...Rubber si Wrong au fost doua filme care majoritatea le judeca superficial.

Acum nu zic ca sunt de o profunzime impenetrabila insa au stil mai greu de acceptat...mai ales daca nu esti deschis spre un fel de ciudat care vrea sa iti si transmita ceva. Ei, filmul de azi e asa si nu chiar. Desi ma asteptam sa-mi placa macar la fel de tare cum mi-au placut Rubber si Wrong...ei bine, Wrong Cops nu a fost prea stralucit din punctul de vedere a ciudatului. Are si asta ciudat in el, la greu...dar nu se leaga cum s-a legat la celelalte. E un ciudat care e pur si simplu stupid si nu usor inteligent, cum era la celelalte.
Wrong Cops...sau Bad, Stupid Cops e un film care arata fragilitatea prostiei infinite...o prostie dusa la extrem. Dar chiar si asa, cu prostia asta, filmul nu mai are efectul celorlalte. Si da, trebuie sa-l compar pentru ca cel putin Wrong face parte din universul acestuia...sau invers. Prostia lor m-a facut sa rad, asa e...dar m-am simtit usor fortat, pentru ca nu a fost atat de amuzant. Am ras contrar asteptarilor...am vrut sa rad sincer pentru ca e amuzant, nu pentru ca o cere circumstanta, nu pentru ca o dicteaza scenariul. Ma rog, intelegeti ce vreau sa zic.
Pacat, Quentin Dupieux are potential si se vede prin stilul sau vizual si prin atmosfera...trebuie sa-si aleaga subiecte mai aproape de adevaratul sau stil.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu