sâmbătă, 21 iunie 2014

2 Coelhos {2012}

Two Rabbits
M-am uitat la filmul asta pentru ca cineva, atunci cand l-a recomandat, l-a comparat cu Snatch. sau Lock, Stock and Two Smoking Barrels...filmele de la inceputul carierei lui Guy Ritchie.

Comparatia a avut doar o singura baza...faptul ca ambele iti dau impresia ca sunt editate de cineva care a inventat videoclipul muzical. Editare rapid, folosind la exces chiar si slow-motion-ul...culorile saturate cateodata, filtre diferite, animatii nu neaparat necesare insa care ii ofera o nota de imaturitate ce bate fix pentru un public tanar...intre 13 si 18 ani. Inteleg de ce poate sa placa cuiva filmul asta insa eu am vazut prea multe probleme cu povestea...
Prima problema, una teribil de evidenta a fost faza cand personajul nostru principal masculin a uitat sa-i spuna iubitei lui, personajul principal feminin, ca este o bomba in servieta...asta mi s-a parut teribil de stupid din moment ce amandoi au vorbit in detaliu si au trecut de atatea ori peste planul lor complex (insa stupid). Daca ea stia detaliu asta ultima parte a filmului ar fi fost stersa...ca sa nu mai zic ca fix ultima parte a facut parte din plan, desi nu includea si faptul ca iubita lui stia sau nu de servieta. Stupid...In afara de asta...daca reusesti sa treci peste...filmul e unul lejer, ca de o dupa-amiaza linistita spre plictisitoare. In functie de maturitatea fiecaruia...filmul asta poate sa aiba doua efecte...sa te plictiseasca sau sa te distreze.
Pe langa ca ar semana oarecum cu Snatch...mie mi-a adus aminte si de Amores Perros...din cauza coincidentelor si a universului mic in care se petrece actiunea. Univers mic cu putine personaje care se cunosc mai toate intre ele. Si finalul...am ras.

7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu