sâmbătă, 31 mai 2014

The Lego Movie {2014}

Am asteptat ceva sa vad filmul asta. Trebuia sa-l vad la cinema si acum regret...dar s-a intamplat ceva in timp ce cautam o imagine (cea de sus) pentru review. In timpul micii "revizionari" mi-am dat seama ca Lego Movie e un film foarte distractiv, dar trecator.

Impactul initial e foarte, foarte puternic dar la o doua vizionare efectul se micsoreaza atat de mult incat imediat isi pierde magia. Pentru ca da, filmul e foarte magic si special. Are doi regizori tineri care inteleg publicul tanar de acum si ii fac pe plac in orice privinta. Publicul tanar cere un film rapid, ca pentru bolnavi de ADHD, plin de detalii si referinte din cultura populara recenta sau din ultimul deceniu...ca sa faca pe plac la cat mai multi spectatori. Filmul e cat se poate de comercial, e de fapt unul din cele mai comerciale filme facute vreodata pentru ca are numele unei firme de jucarii fix in titlu...nu se poate mai comercial de atat. Dar nu e ca si cum Transformers e mai prejos (desi nu se cheama The Hasbro Movie).
Si fiind ceva comercial trebuia ca filmul sa fie cat mai random si sa includa cat mai multe seturi de la Lego sau macar sa le prezinte scurt. Serios, nu am ce sa zic ceva serios despre un film care nu se ia in serios deloc. Tot ce trebuie observat la un film ca asta e ca e mai bun decat Frozen si te distreaza nebun o data pe an (daca e vizionat mai des de atat nu mai are efect). Iar filmul si-a indeplinit sarcina cu varf si indesat. M-a facut sa ma gandesc daca sa cumpar si eu un set Lego...pentru ca pitong. Deci da, si-a facut treaba. A fost distractiv si prefer sa-l las la capitolul asta decat sa-l analizez mai in profunzime...
Mi-a adus aminte de Cloudy with a Chance of Meatballs (ca doar sunt aceasi regizori) dar mi-a adus aminte si de Wreck-It Ralph. Acelasi stil rapid si plin de detalii. M-a uimit putin ca totul a fost facut cu CGI dar era de asteptat la cat de pline si complexe au fost imaginile...cu toate astea baietii au folosit un efect ce ti-a dat impresia de stop-motion si nu CGI complet. A fost dragut si iti da senzatia in plus ca totul e posibil cu piesele Lego...A meritat filmul in intregime.
8.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu