vineri, 21 februarie 2014

Kiseki {2011}

I Wish
Nu mai stiu de ce am ales filmul asta sa-l vad...sa-l pun pe lista acum foarte mult timp...nu mai stiu motivul dar nu mai conteaza si ma bucur ca am facut o alegere calumea.

Filmul e cam la fel ca precedentul...plin de suflet, prietenie si in acest caz in special dragoste frateasca. Cei doi pusti sunt la un impas in viata lor pentru ca traiesc separat unul fata de celalalt pentru ca parintii lor s-au despartit si fiecare a luat cate unu. In cazul fiecaruia ne este prezentata putin viata lor si apoi scopul comun pe care il au cei doi. Trebuie sa se intalneasca in orasul unde doua trenuri de mare viteza din Japonia (aparent puse in functie de curand) vor fi in acelasi punct si sa-si puna o dorinta. Bineinteles nu merg singuri...isi aduc si prietenii si in felul asta, datorita minunii tineretii si naivitatii varstei isi pun toti cate o dorinta pentru ca viata sa fie mai frumoasa.
Unul din ei si-a adus in aceasta calatorie si cainele mort ca sa isi doreasca sa reinvie...si credeti-ma, nu e deranjant pe cat suna, e chiar ceva dragut. Filmul e plin de energie si abunda de viata si tinerete. Si mai e si ceva in care o sa se regaseasca oricine. Toti am avut aventuri de genul asta cand eram mici, chiar daca nu la acest nivel...si mai ales de unii singuri.
Si acum mi-am dat seama de ce am ales sa vad filmul. Am mai vazut un film de la regizorul Hirokazu Koreeda si anume Dare mo shiranai desi nu cred ca din acest motiv am ales filmul, oricat de bun ar fi Dare mo...oricum, putin conteaza motivul. Conteaza ca filmul e foarte reusit, bine regizat, bine scris, placut la vedere si interesant...pentru ca discuta despre fragilitatea unei familii prin interactiunea interminabila si in ciuda tuturor obstacolelor a doi frati despartiti.
8.2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu