joi, 14 noiembrie 2013

Red 2 {2013}

Pana la urma se respecta destul de mult atmosfera din primul Red, lucru care nu e rau dar nici grozav. Faza e ca se exagereaza foarte mult si scenariul e destul de tembel in unele locuri...cateodata ma intrebam ce sunt si de ce exista unele replici schimbate intre personaje...nu stiu exemple ca sunt mai evidente cand le aud, decat acum sa le reproduc.

Aceeasi actori in rolurile lor...Bruce Willis, Helen Mirren, John Malkovich, Mary-Louise Parker (care are un personaj enervant rau de tot...un personaj care intotdeauna primeste o sarcina deosebit de dificila intr-o misiune care o pune in pericol deosebit si totusi se duce pana la capat...cine dracu vine cu tampeniile astea?). Serios...si cu mine ce naiba e? Imi qvasi-placeau prostiile astea...tocmai pentru ca erau prostii comerciale si usor de digerat. Mi-a placut primul Red destul de mult, inca mai tin minte faze din el, a fost memorabil. La asta analizam si judecam prea mult o scena in loc sa o savurez asa cum mi-e data...galagioasa si fara sens.
Oricum, se vede o scadere in calitatea scenariului...a fost foarte fortat in unele faze si asta m-a facut sa-l judec si mai tare. Si macar scenariul sa-l iau cat de cat in serios, chiar daca eu s-au cacat pe el. M-a bucurat sa-l vad pe Anthony Hopkins cu ceva expresii faciale...nu le-am mai vazut de foarte multi ani pe mutra actorului. Intotdeauna alege sa joace sombru si serios...bine ca nu i-a permis personajul in aceasta instanta. Cat despre Byung-hun Lee, un actor extrem de capabil din tabara coreana a filmului, face un rol foarte slab aici din cauza ca nu a avut cu ce sa lucreze...si doar pentru ca l-au folosit pentru figurile sale de arte martiale, mi s-a parut un pic cam slab, merita un personaj mai interesant pentru ca omul are potential si se vede asta...
Asadar, un film asemanator cu primul, putin mai exagerat, asa cum am spus, putin mai over-the-top, putin mai prost jucat, cu un scenariu mult mai slab si cateodata inundat de replici idioate.
6.6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu