sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Alan Partridge: Alpha Papa {2013}

M-am uitat la filmul asta pentru ca e noua si pentru ca voiam sa ma uit la un film nou...pentru ca are nota marisoara pe imdb. Da, folosesc de mult ori chestia asta ca etalon pentru ca, desi nu e precisa, e pe acolo, de cele mai multe ori. Acum nu a fost departe, insa nu a nimerit demograficul si nu pot sa spun ca m-a cucerit cu filmul asta.

Alan Partridge este un personaj creat de Steve Coogan si altii de prin anii '80 cand acest lucra la radio BBC si imediat dupa asta la TV, pe undeva tot la BBC...deci din start fanii acestui personaj chiar hilar nu sunt oameni de varsta mea din Romania. Eu nu pot decat sa-l privesc ca pe ceva nou si deloc deosebit. Altii, de prin Marea Britanie, il privesc cu alti ochi. Asta e ok. Dar chiar si in ignoranta mea fata de acest personaj, l-am gasit ca fiind foarte comic, expresiv si ciudat in comportament si hilar in propria iluzie de importanta. Sa invete cei de la SNL ce inseamna cu adevarat un personaj fictiv bine conturat. Seamana Alan asta cu un tip care incearca mult prea mult sa fie comic sau relevant si intotdeauna iese ca un ciudat impiedicat.
Dar comic, a avut filmul cateva momente bune, mai toate aduse de Steve Coogan. Numai uitati-va la fata aia, nu ai cum sa nu razi si din moment ce un astfel de personaj nu e facut peste noapte ci in peste 20 de ani, zic si eu ca e unul foarte bine facut...cu inevitabilele momente mai putin bune.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu