duminică, 8 septembrie 2013

World War Z {2013}


Incep prin a spune ca toata povestea cu zombi and shit, cea care sta la baza acestui film, mi s-a parut cat de cat plauzibila.

Chiar si exagerarea din final cu boala terminala, daca e sa privim din punct de vedere evolutionst. Virusul nu ar ataca o victima care nu are viitor, care nu are rost sa fie cucerita...la fel de plauzibil parea sa fie si comportamentul zombiilor...rapid si extrem de violent, la fel ca in 28 Days Later. Din pacate, are momente stupide, ridicole si exagerate...cum a fost faza cu telefonul dat de sotie fix cand nu trebuia, faza cu zombiile excaladand zidul iar elicopterul era degeaba prin zona si altele pe care le-am bagat in seama atunci dar le-am uitat.
Le-am uitat pentru ca pe langa unele scene reusite, filmul nu mi-a oferit decat posibilitatea sa evadez putin din cotidian. Film produs de Brad Pitt dar in care Pitt joaca banal. A fost personajul care a dus distractia mai departe dar de care nu-mi pasa ce ar pati. Iar de familia lui nici atat.
E un film care se focalizeaza pe atmosfera si pe cum ar trebui sa functioneze o apocalipsa cu zombi. Cu toate astea, din cele noi, parca I Am Legend a facut-o mult mai bine.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu