sâmbătă, 17 august 2013

Iron Man 3 {2013}

Nu prea pot sa-mi imaginez Iron Man fara Robert Downey Jr....adica spre deosebire de alt super-erou care a avut trilogii and shit, el e cel care si-a asumat cel mai mult titlul de Iron Man. Cam in fiecare film il auzim..."I am Iron Man". Bineinteles, asta nu inseamna ca de acum o sa fie Iron Man si la 80 de ani, desi costumul ii permite asta fara nici o problema...dar tranzitia spre actor trebuie facuta cu binecuvantarea lui Downey, zic eu.

Cat despre film...a fost distractiv and shit. Dar mai mult shit pentru ca nu a avut faze extraordinar de spectaculoase incat sa ma faca sa cred ca am vazut nu stiu ce spectacol. A fost circul specific Hollywood, circ nou si computerizat. In schimb, umorul a fost destul de pregnant, mai pregnant decat actiunea lejera. Mi-a placut ca si Pepper Potts are super-puteri mai nou (chiar daca pentru vreo 5 minute din film)...nu stiu daca se intampla asta si in comic book dar deja filmele astea sunt cele care dau tonul si directia mai nou...cel putin asa ar trebui din moment ce sunt mai populare. Oricum, scenariile astea nu sunt facute fara consultanta lui Stan Lee, altfel nu ar mai fi aparut in cameo-uri. Pacat ca nu au tinut-o cu super-puteri.
In schimb acum chiar l-au schimbat pe Tony, permanent. Nu mai e legat de sursa lui de energie...dar se lauda ca nu e schimbat. Cam degeaba schimbarea asta, daca ma intrebati pe mine...dar daca nu schimbau ceva fundamental in filmul asta atunci chiar era un film inutil. Bine ca au bagat si faza ca are PTSD (google it) ca altfel nu stiu cum inainta povestea asta. Serios? Asta e un exemplu de film care desi e spectaculos in actiune...nu merita sa il vezi la cinema. Chiar nu merita...a fost un film de tranzitie spre The Avengers 2 ca sa zica ca s-a mai intamplat ceva in timpul dintre filme.
A fost, la fel ca Iron Man 2, un film usor, relaxant, amuzant mai mult decat plin de actiune (cum am zis deja) dar in fond inutil si comercial. Daca toate filmele ar fi facute cu acelasi scop, ma tem ca nu se mai chema cinematografia a saptea arta...
Si ce teapa am luat cu Ben Kingsley...dar macar si-a facut rolul destul de bine, a fost amuzant.
7.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu