joi, 23 mai 2013

Warm Bodies {2013}

Cand s-a lansat prima data trailerul la filmuletul asta...sau cred ca prima data cand am vazut posterul mi-am zis: "gata, asta e finalul lumii...a fost isteria stupida cu Twilight, acum s-au gandit sa faca si cu zombie". A urmat chiar si o tampenie cu vrajitoare, tot in tonul Twilight...dar eu, si nu numai, ne-am inselat destul de tare cu asta de acum.

Chestia care m-a atras cel mai si cel mai mult la filmul asta a fost povestea. Cum puteau sa faca, atat scenaristii cat si autorul cartii, o astfel de relatie plauzibila? Dintre o fata normala si un baiat zombie? Asa ca am urmarit-o cu interes si de fiecare data cand intra in scena o noua etapa in film eram mut pentru ca intr-un sens stupid totul avea sens, se lega. Genul asta de zombie sunt si rapizi si inteligenti. Ei bine, unul din ei, dupa o lupta cu cei vii, se indragosteste lulea de o fata...rand pe rand eram curios cum o sa se comporte cu ea fara sa comunice verbal prea multe, cum o s-o trateze si cum o sa reactioneze ea...cum am zis, rezultatul a fost unul satisfacator si ok, din punctul meu de vedere. Pentru universul lor si pentru definitia lor de zombie, totul a avut sens.
Totul se vindeca cu dragostea. Cam asta ar fi mesajul. Bine-bine, a fost infiripata dragostea cam pana la jumatatea filmului...ma gandeam deja cum o sa umple cealalta jumatate. Filmul nu s-a grabit ci chiar a lasat lucrurile sa evolueze natural, atat cat permitea natura zombiilor. E un film bun de vazut cu prietena si e un film bun pentru fanii de zombie, ca sa mai vada si un "altfel" de film care ii are in prim plan pe cadavrele carnivore. E interesant. A mers bine. Ca sa nu mai zic ca actorii sunt cu nivele intregi peste cei de la Twilight, Teresa Palmes (desi seamana cam prea mult cu Kristen Stewart) e mult mai expresiva si mult mai umana. Pana si R e mai expresiv decat Stewart.
7.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu