duminică, 10 martie 2013

That's My Boy {2012}

Stiti ce? Chestia asta e amuzanta. Nu e high-brow deloc, nu cred ca exista vreo replica in acest sens dar toate glumele au functionat in majoritatea scenelor din cauza relatiilor dintre personaje si prietenia autentica ce s-a infiripat sau e in proces.

M-am simtit cum m-am simtit in trecut la filmele lui Adam Sandler. Nu sunt de fiecare data cel mai bun exemplu de comedie inteligenta sau de referinta insa de fiecare data ma distrez la ele pentru ca nu imi ocupa timpul dupa ce le-am vazut incercand sa inteleg ce au vrut sa-mi spuna. E vorba despre distractie si atat. Glumele se invart in general in jurul organelor genitale si sexuale. Nu e de mirare asta, e genul care e pe plac la majoritate si genul pe care le prinzi pe moment, atunci cand trebuie.
Mi-au placut personajele. Ca de fiecare data fiecare dintre ei e exagerat si amuzant...bunica, Kenny, personajul principal jucat de Sandler, Samberg a fost ok dar se putea si mai bine...il vedem pe Vanilla Ice, pe Ciara, pe James Caan...o adunatura de cunoscuti care au sau nu au treaba cu filmele ori comedia. E ciudat si in acelasi timp amuzant sa vezi cine apare mai departe. Nu ma astept sa placa la multi, trebuie sa ai o anumita stare si o anumita atitudine cand incepi un film de genul asta...daca ti-a mers ziua mai nasol slabe sanse ca filmul asta sa fie capabil sa te scoata din starea aia. E posibil ca atunci sa il urasti si mai tare.
Pentru mine a fost distractiv dar probabil ar fi fost si mai distractiv daca il vedeam intr-un grup de prieteni, asa cum e intentionat sa fie vazut din moment ce in film e o adunatura de prieteni si oameni care se distreaza. Aa, si un plus major e ca sunt putine faze scarboase sau nelalocul lor. A contat destul de mult asta pentru ca se tinde a se exagera cu comedia si se ajung la tampenii ce n-au treaba cu comedia.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu