sâmbătă, 9 martie 2013

Monsters {2010}

A fost cam prea "anti-climatic", prea linistitor...m-am simtit prea in siguranta si aproape totul a mers calumea. Bine, ce-i drept aici e vorba de faptul ca am fost influentat de ceea ce am vazut pana acum...de fiecare data cand apare vreo creatura extraterestra trebuie sa vad neaparat moarte si distrugere ca altfel parca nu e extraterestru.

Hollywoodul poate primi vina pentru asta dar si probabil perceptia mea cand vine vorba de creaturi de pe alta lume. Nu se spune cum au supravietuit in spatiu pana sa ajunga pe acel satelit care s-a prabusit la granita dintre S.U.A. si Mexic...nu se spune cum de au ajuns asa de mari sau cum s-au inmultit, pur si simplu actiunea se intampla undeva la 6 ani dupa producerea evenimentului descris mai devreme si urmarim aventura a doi oameni care trebuie sa ajunga acasa trecand prin zona "interzisa" populata de aceste creaturi neintelese.
Sunt neintelese pentru ca nu vor decat sa traiasca linistit, iubindu-se noaptea la lumina unei benzinarii...foarte romantic. Sunt neintelese pentru ca ele nu ataca si se apara...ataca numai daca sunt ele atacate. Ciudat este insa faptul ca nu le vedem ziua, nimic, doar cadavre. Asta probabil a tinut mai mult de productie decat de altceva...era mai scump sa faci un extraterestru sa se vada pe timp de zi decat pe timp de noapte unde nu se vede asa de clar ca e CGI.
Povestea insa e foarte plictisitoare. De obicei imi plac filmele lente, linistite care nu se grabesc sa spuna o poveste. De data asta insa nu s-au straduit suficient sa-mi capteze atentia si in caldurica paturei mele mi s-au fortat ochii sa fie inchisi de vreo doua ori. Ce m-a dus pana la capat a fost asteptarea finalului previzibil si rezolvarea problemei de dragoste dintre cei doi protagonisti.
Filmul, sincer, nu merita vazut "vai de mine, imediat". Eu l-am vazut pentru ca se afla pe lista mea, pentru ca mi-a placut stilul indie si imaginile de multe ori frumoase si atat. Actrita din rolul principal a fost complet de nesuferit, nu mi-a placut deloc...iar actorul, meh.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu