marți, 26 februarie 2013

Robot & Frank {2012}

Note de pe imdb spune suficient din punctul meu de vedere. Nu e un film stralucit sau macar unul sa ramana memorabil...in afara faptului ca joaca Frank Langella...e un film dragut, scurt, despre prietenie.

Ma gandesc ca a fost un proiect in care Frank trebuia sa-si arate din nou talentul actoricesc...nu prea i-a permis scenariul si pe de alta parte nu am simtit ca a dat tot ce a putut. Putea sa joace si mai bine...faptul ca personajul sau avea momente de senilitate trebuia sa intareasca si sa ofere o complexitate perceptiei noastre asupra lui. A fost insa neexplorata aceasta latura si astfel parca lipseste ceva. O mai vedem in film si pe Susan Sarandon, ea jucand un personaj cu un twist la final...nu il asteptam desi puteam sa presupun.
Faptul ca se aduce in discutie trecutul mai putin legal al lui Frank (Frank Langella jucand un Frank) nu face decat sa imbogateasca povestea, facand-o pentru mine mai interesanta...desi nu cred ca un robot, oricat de supus cererilor stapanului sau, ar fi acceptat sa ia parte la ilegalitati si sa-i dea batranului apa la moara.
E dragut dar nu prea plauzibil. Din nou insa pot sa presupun ca totul s-a intamplat in mintea batranului si ca nimic din ce s-a intamplat in film, s-a intamplat cu adevarat. Nu mi-a oferit satisfactii prea mari dar nici nu m-a facut sa-mi zic ca am pierdut timpul cu el. A mers...treaca de la mine.
6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu