joi, 20 decembrie 2012

Taken 2 {2012}

Cu ce e diferit asta fata de cel din 2008? Nu am idee si nu am idee de ce primul are o nota asa de mare...eu astuia ii dau aceeasi nota pe care i-am dat-o celui din 2008 pentru ca nu am vazut diferente...

E la fel de exagerat, la fel de supra-editat, la fel de action-packed si e la fel de Luc Besson. Liam Neeson e smecher in rolul asta, ii sta bine in pielea unui killer care ucide pe toata lumea in numele familiei si in numele fetelor furate din toata lumea (asta in Taken, dar cred ca se intelege). Bineinteles, daca in rolul asta juca, sa zicem, Jason Statham nu cred ca vedeam saturatia asta de schimbari de cadre care pe mine ma baga mai mult in ceata decat sa-mi desfat ochiul la ceva arte martiale sau lupte corp la corp. A fost un amalgam de unghiuri si cut-uri ca sa-l faca pe spectator sa creada ca Liam chiar se misca cu viteza asta si e chiar asa de puternic...nu m-a convins, mai ales ca la unele scene se vede ca si viteza imaginii e ridicata.
Oricum, isi indeplineste rolul...a trecut o ora jumate destul de repede si scena cu el si fiica-sa cand comunicau prin telefonul din soseta a fost mai interesant decat tot restul filmului...desi exagerat, evident...arunci grenade prin Istanbul si nu se sesizeaza nimeni ca au vazut o copchila de 20 si ceva de ani ca arunca cu grenade prin oras. Povestea asta cu razbunarea unui imbecil, rapitor de fete tinere mi s-a parut de toata jena. De obicei parintii unor astfel de animale nu sunt la randul lor mafioti ci oameni simpli de la tara. Dar ma rog, au urmat drumul asta si au fortat-o si aici. Ok si luptele de pe strazile inguste ale Istanbului...mi-a adus aminte putin de Assassin's Creed Revelations.
Cam asta-i, de vazut o data pentru ceea ce e...un film de actiune cu partile aferente exagerate.
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu