sâmbătă, 29 decembrie 2012

El orfanato {2007}

The Orphanage
Acesta e un horror pentru care timpul nu a avut efecte prea pozitive din partea mea. S-a lasat efectul sau...desi e foarte puternic, s-a lasat ca acum pare mai lung decat prima data...dar in acelasi timp nici la fel de inspaimantator. E in continuare plin de imagini frumoase, formate de un ochi dibaci, de un acting multumitor si de un final surprinzator dar nici pe departe la fel de socant cum a fost in postul precedent despre The Others.

E un thriller (mai mult decat horror) linistit, cu un ritm al lui cu scene care te sperie numai daca vrei sa te sperie si daca ai chef, cu un simt al realitatii destul de convingator, astfel scena cu cautarea de fantome pare putin mai intensa decat este si in general orice aparitie e invaluita intr-un val de mister si spookiness mai mare. Din nou, imaginea face ca toate acestea sa iasa in evidenta mai mult si adauga la frumusetea generala a filmului. L-am vazut pe un ecran de 80 de cm in HD...e alta viata si alt film. Aa, si culmea, la fel ca precedentul e regizat de un spaniol...Amenabar e insa un regizor mai bun decat Bayona.
Prima data i-am dat 9 si asa ramane pe imdb dar e mai mult un film de nota 8, 8 si putin. Asta face timpul din unele filme. Am fost poate si un pic prea entuziasmat pentru el, am fost uimit si de premii insa ramane un film de calitate care merita vazut si care merita sa ramana in istorie ca un horror/thriller de calitate.
8.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu