joi, 8 noiembrie 2012

Ted {2012}

I had a lot of fucking fun with this one. Adica serios, dupa mine e probabil comedia anului. Anul asta nu prea am dat de comedii calumea...ia sa caut.  Nope, nu am gasit vreo comedie din 2012, vazuta de mine, care sa fie mai buna decat asta. Asta a avut multe si in doze numai bune...comedie, fantezie, romantism si feel good.
Cam asta e un film pentru mine. Nu imi pasa ca nu se explica (in afara de "miracol") cum de vorbeste ursuletul...nu imi pasa ca nu l-au disecat sa vada ce are...nu imi pasa, el a fost personificarea unui prieten si cum acesta poate interveni in viata celuilalt prieten al sau. Nu conteaza ca e ursulet de plus, putea sa fie o persoana reala dar asta il facea mai putin amuzanta si la fel de banala ca orice alt buddy-movie.
Ted, personaj creat de Seth MacFarlane (creatorul Family Guy sau The Cleveland Show sau American Dad) e un ursulet de plus cu suflet dar care e la fel de real si direct ca oricine pe care cunosti care stii ca nu are filtru la vorbe. Aici a intrat in categoria de persoane care au fost cunoscute si foarte cunoscute la un moment dat in trecut dar acum sunt doar niste caractere obisnuite ca oricine altcineva. Comedia a fost fluenta, fara a fi fortata sau exagerata, nu din ce mi-a ramas in memorie, oricum. Prietenia dintre cei doi protagonisti adevarata iar povestea de dragoste sincera...elemente ce fac intreg filmul un deliciu de vizionat de mai multe ori.
Mila Kunis a fost foarte faina aici iar titlul de cea mai sexy femeie din lume ce i-a fost data de Esquire m-a facut sa o vad cu alti ochi...nu, mint. Tot la fel m-am uitat la ea. Imi place ca e si frumusica dar mai ales amuzanta, in rolurile in care trebuie sa fie asa. Mark Wahlberg a fost foarte bun in rolul de average Joe sau John in acest caz si  a fost mai ales amuzant, lucru ce e stiut de ceva vreme.
In concluzie, posibil comedia anului si un film placut all around.
8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu