joi, 18 octombrie 2012

Madagascar 3: Europe's Most Wanted {2012}


O zic din start ca nu merita lasata la urma. Mi-a placut mai mult decat primele Madagascaruri combinate. Nu prea imi place ca si-au pastrat titlul original, ca doar legatura cu insula din Oceanul Indian nu mai exista. Mi-a placut mai mult pentru ca si-au gasit in sfarsit rostul si adevaratul scop. Au recunoscut intr-un fel si realizatorii trilogiei ca stilul in care au facut filmele seamana cu ce se intampla aici...un intreg circ. Aici in sensul bun al cuvantului, in primele doua, sensul negativ.

A fost extraordinar de colorat si nu a fost neaparat numai pentru copii. Mi-a placut pentru ca a fost un spectacol vizual extraordinar...apropo, recomand sa-l vedeti cat mai HD posibil pentru ca pierdeti multe daca nu. Nu au fost foarte multe poante comice sau daca au fost, nu le-am gustat dar nu prea mi-a pasat de aspectul asta ca doar nu fiecare animatie trebuie sa fie si plina de comic. Mi-a placut ca a fost motivational si se vorbea perfect despre o comunitate deosebita...circul.
Mi-au placut si personajele...incercam (la cele noi) sa descopar vocea din spatele personajului dar in afara de Martin Short, vocea focei Stefano, nu am reusit sa descopar pe nimeni. Trebuia sa-mi dau seama de Bryan Cranston care si-a imprumutat vocea pentru Vitaly, tigrul...dar de unde. Accentul rusesc a fost destul de convingator si nici prin gand nu mi-a trecut.
Mi-a placut ca a fost distractiv, exagerat si grandios chiar. Primul Madagascar a primit de la mine un 6, al doilea un 7 si acesta primeste un:
8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu