joi, 27 septembrie 2012

Ice Age: Continental Drift {2012}

E pentru copii rau de tot. Nu e un lucru rau pentru ca e si pentru copiii mai marisori. Tin minte ca am ras o singura data. Una singura...in rest, ma distram sa imi dau seama ce actor e in spatele vocii fara sa ma inspir din alte surse. Aproape ca i-am ghicit.

Alta chestie care mi-a atras atentia dar nu intr-un mod deosebit de tare a fost faptul ca e a fost destul de epic. Sunt sigur ca pe marele ecran nu numai ca arata altfel dar se simtea altfel...chiar si cu ajutorul gimmickului 3D. La animatii macar e mai clar si facut mai bine. Multe nici nu prea am sa spun, e un film dragut, de familie, dar mai mult pentru publicul foarte tanar pentru ca sincer, m-am saturat de Ice Age si de trupa lu' Papuc. Insa nu e un sequal la fel de prost ca altele...de exemplu cele de la Shrek. S-a pus ceva cap in crearea povestii insa nu foarte mult. Premisa e simpla si peronajele noi sunt plate si neinteresante. Continentele pleaca fiecare la plimbare si protagonistii nostrii prind acest moment fix in incipitul sau. Cutremure, cantitati imense de pamant ce se misca cu usurinta, toate facute cu minunatul computer...long live!
Dragute fazele cu Scrat, nu au fost seci. In rest, nu stiu, depinde cat de mult v-a placut Ice Age si cat de mult va plac sequalurile inutile.
6.1/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu