joi, 9 august 2012

Zhao shi gu er {2010}


Sacrifice
Povestea e buna, asta si pentru ca nu e ceva facut pentru film ci e inspirat din folclor, numindu-se "orfanul din Zhao".
In mare parte mi-a placut pentru ca a fost regizat frumos si cuminte, cu cadre alese saturate de frumosul chinezesc. Am zis ca povestea e buna dar nu e perfecta, asta din cauza ca...am o totala lipsa de inspiratie acum...motherfu...
Povestea e haotica, firul principal il prindem pentru ca e repetat de multe ori si la un moment dat chiar si animat dar ce duce pe rapa povestea e inconsecventa dinspre final, regizorul parca poticnindu-se de propriile idei, creand un talmes-balmes care baga pe toata lumea in ceata si in inutil. Si sincer, a fost nesatisfacator finalul...care a fost morala, cine ce a castigat. Aparent in viata nu castigi nimic ca de pierdut oricum pierzi in final. Am vazut 15 ani petrecuti crescand un copil care trebuia sa duca la indeplinire un destin bazat pe razbunare, pentru copil cat si pentru tatal sau adoptiv.
Nu am putut sa ma tin legat doar de cadre ca sa-mi placa filmul. Spre final mi s-a parut copilaresc si parca toata lumea numai alegeri proaste facea si numai cuvinte gresite spuneau. Au fost condusi de haoticul regizorului si de sfarsitul iminent. Ma rog...nu a fost ceva deosebit...cum am zis-o deja de doua ori, nu numai cadrele trebuie sa fie frumoase.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu