marți, 7 august 2012

The Hunger Games {2012}

Trebuie sa recunosc, e un salt imens fata de Twilight...insa nu se apropie de Harry Potter sau stiu eu, doamne fereste, Lord of the Rings.
E o chestie cu multe chestii care s-au inspirat din Battle Royale, asta deja o stiam de inainte pentru ca mi-am dat seama din trailer...si autoarea cartilor zice ca nu s-a inspirat din geniala carte si genialul film...pff, sa i-o spuna lu cuţu.
Dar chiar si asa, nu a iesit ceva penibil de prost. Asta si pentru ca regia a avut multe de spus. Atmosfera a fost ok pentru genul asta de film, insa lipsurile sunt peste tot pentru ca nimic nu e complet. Nici macar caracterizarea personajelor...au fost simple, dandu-ti impresia ca au ceva de spus, ca sunt complexe si bine definite...insa nu. Povestea de dragoste dintre Katniss si Peeta e schitata si servita rece, momentele in care cei doi interactioneaza romantic sunt puse rapid si fortat...fara prea multe explicatii pentru decizia radicala a lui Katniss. Bine, ni se spune ca actiunea se petrece in mai multe zile dar asta nu se vede si nu se simte. Asa o fi in carte dar era mai bine daca modificau aici pentru o doza de proportionalitate...caracterizare superficiala, un film, caracterizare profunda, mai multe filme. La fel si cu actiunea din film...mortile celor 20 si ceva nu sunt prezentate aproape deloc si cand una este totusi aratata e una deloc grafica, fix pentru publicul tanar si prea tanar. Nu mi-a placut asta...si nu pentru ca am vrut sa vad ucideri dar mi s-a parut ca faceau parte integra din poveste...
Mi-au placut rolurile lui Stanley Tucci, Woody Harrelson si chiar Lenny Kravitz desi a fost unul pe care il treci cu vederea. Vroiam sa vad mai mult din Elizabeth Banks dar se pare ca nu se poate si Donald Sutherland...dar nope. Cum am zis, s-au grabit in cam toate...cartile am vazut ca sunt destul de grosute. Asadar, e un film de vazut dar mai bine vizionati Battle Royale si asta mai mult pentru americanisme...
7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu