duminică, 29 iulie 2012

Don't Be Afraid of the Dark {2010}

Parca am mai vazut genul asta de horror si in trecut. Vine un copil impreuna cu familia intr-o casa bantuita si acesta este singurul care aude fantomele/creaturile ce salasluiesc prin ea...
Acum, spre deosebire de alte dati creaturile sunt niste gnomi absolut deformati si urati ca efectul lor sa fie un element in plus cand vine vorba de speriat oamenii...aici imi aduc aminte de faza de sub cersaf...si doar ma asteptam la ea. A fost insa una a naibii de urata si de chessy...nu se mai fac scene de genul asta de nici nu mai stiu cand si farmecul lor e doar ca iau prin surprindere...dar asta zic de fiecare data la filmele horror noi.
Pustoaica joaca bine rolul de victima, insa la ce roluri a mai avut asta e slab de tot. Guy Pierce e stereotipul de tata care nu crede ce vede propriul copil din cauza ca e copil...si din cauza ca vrea sa scoata bani de pe investitia lui si o astfel de veste nu ii aduce nimic bun. Bine ca in final nu a clacat idiot sau ceva de genul asta. Katie Holmes face un rol ok pe care parca nu l-am mai vazut pana acum. Rolul de mama vitrega care e buna de data asta, care intelege copilul si il ajuta si se sacrifica in final...ups, spoiler. Si ce daca. Filmul nu merita atentia voastra si daca va uitati la el ca sa va sperie pentru cateva minute ce am spus mai sus nu o sa strice aceasta placere.
Apoi, nu mi-a placut ca nu mi-a fost prezentata mitologia creaturilor, originea lor si trecutul lor...ar fi fost o cireasa interesanta ca in rest nu mi-a prezentat nimic bun. M-am plictisit si m-a lasat neafectat...nu-l recomand.
5/10

Un comentariu:

  1. Ce m-a suparat cel mai tare este ca Guillermo del Toro, in calitate de producator al acestui film nu a facut altceva decat sa recicleze o parte din povestea pe care a pus-o in El Laberinto del Fauno. Aceeasi idee, ecranizata prost, cu nume ceva mai mari, in zadar... P.S. Ma bucur ca am descoperit blogul tau, cam tarziu dar e bun si asa :)

    RăspundețiȘtergere