joi, 28 iunie 2012

American Reunion {2012}

Stiti cum e filmul asta? Exact ca viata personajelor...nimic deosebita dar amuzanta doar pentru ca ne regasim. Acum hai sa o luam si pe alta parte.
Actorii de mai sus, cei care joaca personajele principale sunt intocmai ca personajele ce le interpreteaza...nu au fost niciodata mai mari ca in noaptea ce i-a definit in 1999. Sunt necunoscuti si rar auzi de unul din ei...vorbesc aici de Seann William Scott. El e singurul care a mai facut ceva in rest dar mi s-a parut ca aici nu mai stie sa joace deloc...nu stiu de ce dar fata lui mi s-a parut impietrita si deloc cum mi-o aminteam...m-a speriat putin.
Oricum, a contat ca filmul a fost amuzant si a fost chiar si daca l-am vazut singur (de data asta). Stiti cum e cand mai vezi un asa zis film de comedie si astepti si tot astepti sa razi. Din fericire nu am patit asta la filmul asta dar nici nu m-a dat pe spate. A avut cam aceleasi poante, insa cu un ton mai matur in jurul lor ca sa nu zici ca sunt poante de adolescenti...ci doar poante de adolescenti facute de adulti pana in 30 de ani. Nu stiu de ce nu au scos filmul asta in 2009. Atunci avea sens sa se cheme asa. Ma rog.
A fost ok, merge o vizionare doua si chiar merita pastrat impreuna cu primele trei filme din trilogie si atat. E seria unei generatii si cum se maturizeaza la fel ca oricare alta generatie. Insa mi-a placut sa vad trupa reunita si sa vad in ce boacane mai intra.
7.8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu