joi, 31 mai 2012

Project X {2012}

Nu le-a iesit. Nu le-a iesit pentru ca au vrut sa faca mai mult decat era nevoie sa faca. De exemplu au incercat sa-mi aduca aminte de Superbad,
dar ce au facut astia in Superbad a fost autentic si foarte putin fortat. Petrecerea...petrecerile din Superbad au fost cu mult peste nivelul acestei petreceri exagerate ce a culminat in ridicol si imposibil.
In schimb filmul asta e ok sa-l vezi cu cativa amici din cauza ca are muzica ok, de petrecere, desi publicul feminin s-ar simti putin ofensat din cauza ca prezenta sanilor dezgoliti de adolescenta sunt consecventi pe ecran la putin timp dupa ce incepe showul. Showul incepe ok...cu vreo 50 de oameni, care ajung sa se faca 150 rapid, care ajung apoi inspre final la fabuloasa cifra de 1500 de petrecareti. Deja dupa ce petrecerea iesea din granitele destinate ei ma gandesc ca toti vecinii sunau la politie, nu numai unul singur. S-a exagerat dar plotul filmului a decis sa se continue in ritmul asta.
Acum subiectiv...petrecerea a fost misto, simt ca o parte din mine a experimentat pe propria piele multe din chestiile prezentate si o alta parte din mine ar simti ca ar vrea sa experimenteze si restul...oarecum. Mi-a placut ca nu s-au axat numai pe fete frumoase sa fie prezente la petrecere, au fost de tot felul pentru a reflecta cat mai bine o petrecere adevarata. Personajele principale au fost caricaturale si plagiate din atatea filme din trecut...American Pie si cel de sus imi sar in minte imediat. Actorii au jucat prost, de parca li s-ar fi cerut vreo secunda sa joace calumea...totul s-a invartit in jurul petrecerii. Aceasta a fost filmata foarte interesant, stil documentar, cum am mai intalnit in filme de actiune ca Cloverfield sau Chronicle si mai clasicul The Blair Witch Project.
Gata, suficient zis pentru un film de calibrul asta. Slab.
6/10

3 comentarii:

  1. dac-ai sti sa explici , poate-ar intelege si cititorii .

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu ai citit ce am scris eu macar? Nu de alta dar nu inteleg ce crezi ca incercam sa explic mai sus.
    Am zis doar cateva faze dintr-un film idiot. De ce te-ai astepta sa explic ceva dintr-un film ce nu trebuie explicat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie unul mi-a placut foarte mult filmul!

    RăspundețiȘtergere