duminică, 22 aprilie 2012

Session 9 {2001}

Nu m-a dat pe spate. Asta e ceva ce zic de obicei cand ma asteptam la ceva mai bun. Da, ok,
a fost mult mai psihologic un astfel de film decat multe horror-uri din ziua de azi, indiscutabil. Am vazut evolutia ascunsa a unui personaj framantat de un zbucium interior, dar ne-am dat seama de existenta lui de abia inspre final...a fost neprevizibil din acest punct de vedere dar de asteptat daca vedeam prin ce trece personajul. Pur si simplu nu am avut destule date cu care sa lucram din cauza sesiunilor terapeutice pe care le asculta unnul din personaje care le-a descoperit din intamplare...
In fine, la cat de bine e facuta povestea, finalul...nu cred ca m-am lasat destul de absorbit de intreaga treaba si efectul nu a fost decat ca: "aaa, da, de asta se comporta el asa, pentru ca fantoma lui Simon a intrat in el...ca Simon nu stiu ce si nu stiu cum". In final nu m-a impresionat suficient desi e mai profund decat multe horror-uri, cum am zis si mai sus. Eu totusi il recomand pentru actori si pentru evolutia personajului...si poate putin si pentru atmosfera pentru ca e reala, fara filtre deosebite adaugate la camera, fara cadre rapide folosite exagerat si fara rost. Ma gandesc ca si pe mine m-ar lua cu frica intr-un astfel de loc unde acum cativa ani era un loc populat numai de nebuni...un loc dezolant si infricosator. Un loc numit frica.
7.2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu