duminică, 4 martie 2012

The Sitter {2011}

Ok, asta e singura "guilty-pleasure" de saptamana asta, promit...

Nu mai trebuie sa mentionez cat de exagerat e, dar pe cat de exagerat pe atat de mult m-am distrat si am ras. It's a riot! Il avem pe Jonah Hill, un tip de un comic natural, care trebuie sa aiba grija de astia 3 copchii care sunt dusi, cate putin fiecare. Impreuna fac un cvartet de amuzament exagerat, aproape slapstick. Dar din nou, multi nu o sa fie de acord cu mine sau cu faptul ca e cat de cat amuzant filmul asta...e placerea mea vinovata. M-a distrat timp de o ora jumate si apreciez asta de la un film. Mi-a adus aminte de After Hours-ul lui Scorsese pentru ca si asta are un ritm alert si o comedie apropiata de absurd.
Altceva ce sa mai zic? Mi-a placut si soundtrackul destul de mult...a acompaniat filmul ok si spre deosebire de alte filme macar aici l-am bagat in seama. Mi-a placut personajul lui Sam Rockwell ca a fost ciudat si nerealist si mi-a placut interactiunea dintre copii si Noah (personajul lui Jonah Hill). Si ca fapt divers, asta e ultimul rol al lui Jonah Hill unde e gras, poate intereseaza asta pe cineva.
Eu il recomand dar sa nu ma injurati dupa ca nu v-a placut dupa ce il vedeti. Pentru mine a avut efect pentru ca aveam nevoie de ceva sa ma inveseleasca si nu am inceput filmul cu idei preconcepute despre el. Nu stiam nici ce nota avea pe imdb. A fost ok...
6.75/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu