marți, 28 februarie 2012

The Muppets {2011}

Inca un film care se foloseste de puterea uimitoare si nebanuita a nostalgiei...

De ce? Pentru ca pentru mine, un tip care nu a fost niciodata cu adevarat influentat de puterea Muppetilor dar cu toate astea stie cine e Kermit si Miss Piggy din cauza ca media mi-a inoculat destul numele lor folosindu-se de multe alte referinte...pentru mine nu au reprezentat vreodata ceva cu adevarat mare. Mai mare mi se pare Mr. Bean, de exemplu. Ei au fost mari pentru America pentru ca asa a fost construita televiziunea la ei...hai sa ne uitam la ce e neobisnuit, un show unde papusile vorbesc dar se folosesc de glume pentru toata familia, desi predispuse la o naivitate dureroasa.
Asa a fost si filmul asta. A fost prea idiotic de copilaresc si sunt sigur ca fiecare fan care acum are 30-40 de ani a spus ca e un film bun din cauza copilului care se afla in el...asta pentru ca The Muppets nu aduce publicului tanar ceva de care sa se lege si sa ramana interesant...ceva nou, fresh. Au adus acelasi stil invechit de a face glume si oricat de multe poti face cu papusile acestea sunt limitate din punct de vedere comic.
Aaa, si mi s-a parut ca oamenii reali din filmul asta au jucat jalnic. S-a simtit pe fata lor o stanjeneala si o duritate in acting. Jason Segel a fost cel care apare cel mai des si astfel cel pe care se vede lipsa asta de talent actoricesc in filmul asta (ca in rest se descurca mai bine). Tot el a fost si scenaristul & I couldn't care less. Pentru ca nu e un scenariu pe care nu l-am mai vazut si chiar si asa incerca sa para ceva ce nu am mai vazut. Studioul Muppetsilor o sa fie vandut si trebuie sa adune bani sa-l cumpere inapoi dar trupa e despartita...puteau sa-l faca mai interesant de data asta, mai serios. De ce nu? Publicul e mai sofisticat in ziua de azi. Singurul mod prin care filmul asta mi-a atras atentia in primul rand a fost campania unde s-au folosit de posterele filmelor noi si au bagat Muppets in ele in loc de personajele principale din filmele respective. Look it up.
Asadar, nu. Nu a functionat deloc pentru mine. Mi s-a parut un joc ieftin sa mai scoata niste bani (chiar frumosi) dintr-un brand care nu mai are loc in ziua de azi. I-au bagat si la Oscaruri...fara efect comic.
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu