joi, 8 decembrie 2011

Fright Night {2011}

Nu pot sa vad filmul asta altfel decat o distractie frivola, un film care sa iti fure timpul dar totusi sa te distreze in schimb. La mine a mers asa, mi-a placut, m-a distrat, dar nu e un film extraordinar. E un soi de guilty-pleasure pentru mine...pentru altii poate sa fie si filmul anotimpului.
Mi-a placut cum a jucat Colin Farrell, un soi de jucat prost la prima vedere insa comportamentul ciudat si privirile bizare au facut parte din personaj, fara doar si poate. A demontat, ca de altfel scopul intregului film, mitul idiot creat de Twilight despre cum e un vampir, si asa mai departe. Nu ca era nevoie, Twilight e luat in serios numai de pubertane idioate care habar n-au ce-i cu ele. Un alt film calumea cu vampiri...Blade. Uh! Pe langa asta, Fright Night e si un remake dupa omonimul sau din 1985 dar care nu stiu / nu cred ca o sa primeasca o vizionare din partea mea. Apoi ce-ar mai fi...nu stiu, a fost destul de ok facut. Mi-a placut sa-l vad pe David Tennant, desi nu sunt fan Dr. Who deloc...aici a avut un personaj fain care seamana cu Russell Brand, compatrioti astia doi. Mi-a placut si de Chris Mintz-Plasse desi a avut un rol scurt dar specific lui in caracter...stiam inca de la Superbad ca tipu e sortit type-castului...nu cred ca il deranjeaza.
Asadar e ok ca horror, are momente facute bine, desi cu aspect de deja-vu cam toate...efecte misto, poveste ok, un film mediocru dar care merita vazut...
7.4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu