vineri, 30 septembrie 2011

Everything Must Go {2010}

Will Ferrell imi place ca actor. Are darul de a fi natural dar acesta nu e cel mai bun film dramatic al sau...Stranger Than Fiction este. Acesta e un film independent slab cu morala clasica la final. Viata e frumoasa asa cum e ea, fara bani, fara o slujba stabila, fara o casa deasupra capului ci doar cu o prietenie ce poate...poate o sa se transforme in ceva mai puternic.
De obicei, si asta nu e o exceptie, filmul e bazat pe scenariu/idee si acting. Ma cam doare capu sa vad actori cunoscuti in filmele in care stateau mai bine/jucau mai bine actori tineri, necunoscuti. De ce aleg roluri de genul asta e dincolo de capacitatea mea de intelegere. Se intorc la radacini...desi ei poate niciodata nu au fost pe acolo. Sau poate arata ca pot fi si umili in sensul ca nu joaca intotdeauna numai in filme comerciale sau doresc sa arate ca stiu sa joace si roluri dramatice. Cel putin asta e cazul lui Will Ferrell ca doar el e miezu aici. Dar ma cam deprima sa vad un om amuzant in roluri deprimante care se presupune ca se termina fericit prin faptul ca personajul se schimba total din cauza ca viata s-a izbit de el cu forta.
Nu m-a "miscat", m-am miscat eu pe scaun destul cand mai gaseam altceva de facut sau altceva de vazut. Nu e un film care mi-a placut in mod deosebit dar personajul ratat e placubil. Nu l-as revedea. Acum vad ca pe imdb e si comedie...mda, unde?
6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu