vineri, 22 iulie 2011

Le premier jour du reste de ta vie {2006}

O poza simbolica pentru acest film nu am gasit asa ca am pus una in care este reprezentata soarta...daca o sa vedeti filmul asta, si chiar va rog, o sa intelegeti. Nu e o parte foarte importanta a filmului dar pana la urma filmul nu are un anume plot ce trebuie urmarit cu atentie...e doar reprezentarea vietii.
O familie, doi parinti si trei copii, si diferitele sarcini ce ies in cale din partea vietii...trepte, pentru a deveni oameni mai buni, mai intelegatori, unul fata de altul, acolo unde conteaza...in familie. Pana la urma acestia sunt oamenii cu care trebuie sa ne intelegem pentru tot restul vietii. Cateodata alegem sa nu facem asta, sa ii ignoram total...dar de cele mai multe ori asta e spiritul adolescentin sau poate doar pedeapsa atribuita de copil parintelui...
E un film ce iti merge la suflet pentru ca ajungi sa te regasesti in el, inevitabil. Poate nu as putea spune in ce personaj ma regasesc dar ca o unitate, sunt ceva familiar pentru mine pentru ca am trait sau am recunoscut capitole din viata lor in viata mea. Vorba din titlu este desfiintata cu acest film si cred ca niciodata nu a avut sens cu adevarat. Prima zi din restul vietii tale se petrece in urma fiecarui eveniment major din viata ta...o nastere, o casatorie, terminarea facultatii :D .
Si chiar ca a fost un film bun cu care sa incep restul vietii mele...sper ca v-ati prins acum motivul pauzei mele din "review"at filme pe aici. 22 de zile de concentratie in alta parte, cu gandul ca la final am sa ma reintalnesc cu filmul. Si ma bucur ca am reinceput cu acesta. Un film plin de suflet, pasiune, scris frumos si regizat frumos cu numeroase update-uri pentru ca pana la urma nu e un film deosebit de original dar se comporta foarte bine de la inceput pana la sfarsit.
8.4/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu