miercuri, 18 mai 2011

Rio {2011}

Intins la maxim, exagerat si...stiti expresia aia cand cineva aude o bazaconie pe care altcineva o zice cu tarie si isi roteste ochii peste cap? Ei bine, eu am facut faza asta de vreo 5 ori tot filmul...si nu am vrut. Am vrut sa-mi placa, sa ma distreze dar e prea pentru copii...cei de la Blue Sky inca nu au inteles ca nu e de ajuns sa ai grafica excelenta ci iti mai trebuie si o poveste zdravana. Iar asta, inca de la inceput nu putea sa mearga decat intr-o directie...mai ales cand e vorba de un papagal, ultimul din specia lui ce trebuie sa mearga in Rio sa-si indeplineasca destinul.
Era mai dragut la final daca imi aratau puiut de Blu si Jewel. Aa, si acum vad si cine a regizat chestia asta...un tip care a regizat continuarile de la Ice Age, si anume 2 si 3. Tipul e din Rio de Janeiro deci a avut probabil si ceva personal in el. Grafica desi e misto si se vede mie nu mi-a placut...inca nu a ajuns la rangul filmelor de la Pixar care intotdeauna imping limitele cu fiecare film pe care il fac. Probabil Cars 2 o sa fie cea mai buna animatie a anului dar inca e mult prea devreme sa ma pronunt. Apare totusi si The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn, animatie regizata de Spielberg...cine stie cum o sa fie aia?
In concluzie, Rio e mult prea copilaros si prea penibil cateodata. E ok ca o animatie sa fie copilaroasa dar aici s-a intrecut limita si adultul din cinema insotind copilasul nu o sa fie distrat prea mult...decat daca e in 3D si asta a o sa fie chestia ce ii ia ochii.
7/10

Un comentariu: