luni, 21 martie 2011

The Village {2004}

Uuuu...scary. Not in the least. De fapt, cred ca asta a fost buba principala a filmului. Nu a reusit sa ma sperie si nu, nu aflasem finalul dar aveam incontinuu o banuiala ca totul e fake...ca ceva o sa se destrame si o sa arate intr-un final. Filmul nu a reusit, sa na, Shyamalan nu a reusit, sa construiasca destula tensiune pentru a face povestea cat de cat credibila. Probabil am avut impresia ca nu sunt monstrii, creaturile in rosu, ci doar o gasca de oameni care isi bat joc de cei din "sat" si acestia au fost destul de naivi incat sa creada toata povestea.
In rest, si fara sa ma uit pe imdb, mi-a placut foarte mult coloana sonora. Mi-a atras atentia si inca de la inceput, cand am vazut numele lui James Newton Howard in generic mi-am ascutit urechile pentru a observa cum muzica acompaniaza placut actiunea. Din pacate asta nu a avut un efect colosal asa ca imbunatateste cu putin filmul. Mi-a placut si joaca scenariului si inca de la filmul asta puteai sa vezi caderea lui M. Night la starea in care se afla acum cand face filme. Aici au fost replici bunicele combinate cu replici proaste. Mai tarziu...e all bad.
The Village se vrea asadar un experiment social care surprinde la final dar nu socheaza. Surprinderea a fost putin traita si previzibila din cauza atmosferei generale a filmului, nu ca i-ar fi dat cineva de gol. Cel putin pentru mine a fost un mister si am vrut sa ramana asa pana cand filmul imi prezinta dovezile...un film sub-mediocru.
6.2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu