sâmbătă, 26 februarie 2011

Jackass 3D {2010}

Mai trebuie sa zic ca e retardat ce fac baietii...dar atat, ATAT de amuzant? E genul de amuzament care il patesti si tu cand amicul tau pateste ceva naspa, dar nu grav, si nu poti sa nu razi. Asa m-am simtit si eu cu tontii astia...m-am simtit ca amicul lor si spectatorul care se afla in siguranta si se uita cum altii se lovesc si primesc vanatai si lovituri la cap :)) 
Cu ce e diferita comedia din filmele astora cu comedia din filmele din anii '20-'30 cand actorii cadeau, se loveau, prime placinte de frisca in fata, se luptau cu tauri? Cu nimic, exceptand fazele gretoase...toata comedia fizica e aceeasi numai ca e la 11 pe cadran. E exagerata dar am ras de crapam. Am ras isteric si fara sens, pentru ca totul e retardat de amuzant dar nu m-am putut abtine. E primul gen de comedie inventat, ajutat de inventiile moderne. Atat si nimic mai mult. Nu inteleg totusi de ce e trecuta si Romania la tara in care s-a filmat si romana ca limba ce s-a vorbit in film...stie cineva ceva in legatura cu asta?
6.9/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu