vineri, 7 ianuarie 2011

Megamind {2010}

Vreau sequal la filmul asta. Vrea sa se faca 10, chiar daca toate sunt proaste :)) . Eh, nici chiar...dar ceea ce incerc eu sa transmit prin entuziasmul asta exagerat e ca m-am distrat de culme la filmul asta. Da, iti inchizi creierul pentru o ora jumate si te uiti la imaginile rapide si animatia de calitate excelenta (care arata, sunt sigur, extraordinar in 3D si la cinema...cred ca ma duc) dar te si poarta prin cateva emotii usoare, doar-doar sa zica ca nu e numai pentru copilasi.
Pentru copilasi este in vigoare (mare si tare) mesajul cu "fii bun", atat de des intalnit. Ii bun, atata timp cat e intr-un ambalaj atat de misto vizual, imi convine. Aa...si inca un alt plus imens pentru filmul asta, pe care trebuia sa-l mentionez inca de la inceput...am ras la greu, dar efectiv la fiecare poanta care o ziceau. Erau foarte reusite, ce vina am eu. Sau doar aveam chef sa rad putin, dar nu cred ca a fost asta de vina. M-a bine-dispus filmul si pentru asta il recomand si am sa-l mai vizionez. Will Ferrell si Tina Fey si-au adus si propriul comic in calcul si poantele (poate unele mai slabe) au fost amplificate pentru efect maxim...MAXIM! Brad Pitt a avut un rol cam scurt si ma asteptam sa fie prezent in cam fiecare scena...dar nu, a avut un rost absenta lui pentru film. In rest, mi-a adus aminte putin de Incredibilii (mi-e dor de o vizionare).
Asadar, o animatie reusita pe care o vezi cu placere cu toata familia ori prietenii.
8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu