vineri, 14 ianuarie 2011

The Kids Are All Right {2010}

Un film al carui singur atu, pe care l-am vazut, a fost scenariul. Multi acum ar adauga si jocul actoricesc al bine cunoscutei actrite Annette Bening al carui a fost interesant dar nu dificil...ea joaca rolul unui chirurg care e intr-o relatie lesbiana cu personajul interpretat de Julianne Moore. Eh, relatia lor e diferenta dintre filmele din trecut si cele din prezent. Corect d.p.d.v. politic si cu mentalitate inaintata...filmul nu aduce nimic deosebit in rest. Si pana la urma, relatia celor doua se consuma identic ca o relatie normala (probabil asta s-a vrut aratat), Annette fiind masculul din relatie si Julianne femeia ce il inseala pe barbat cu un alt barbat...mai barbat :))
Comedia nu exista. Nu am ras deloc, exceptie facand vreo 2 faze, dar gasesc mai multe faze amuzante in filme dramatice serioase...asta e un film dramatic cu accent pe latura light a lucrurilor. E un film dramatic care se ascunde in spatele unui titlu comic. Asadar, cum am zis din primul rand, scenariul e punctul forte sau doar mi s-a parut mie ca exact asa l-as fi scris eu...fara ascunzisuri, fara semnificatii absconse, fara bullshit (in general). Direct, cu replici taioase care ajung direct la problema. Dar cam atat...nici macar povestea celor 2 frati de la mame diferite cu un tata necunoscut, din cauza ca cele doua i-au luat sperma dintr-o banca (de acelasi fel), nu e interesanta. Pus la un loc e o chestie in 10.000, material din care se fac filmele de obicei dar nah...ii lipseste ceva. Fie mai multa comedie, fie mai mult dramatism.
7.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu