vineri, 10 decembrie 2010

The Switch {2010}

O prostioara usoara pe care am vazut-o din cauza actorilor din rolurile principale. Atat. Jason Bateman si Jennifer Aniston. Stiam de la inceput ca o sa fie previzibil, se vedea de la bun inceput "iubirea" dintre cei doi, se vedea romantismul si micile semne de la prima secunda cand au aparut impreauna pe ecran. Eh, nu a contat, a fost ceva usor, de vazut (daca e posibil la viteza dubla...e chiar mai amuzant asa :)) ).
Apoi e genul de film care e facut si pentru cele cateva poante bune sau replici dragute (spre comice), pentru draguteala pustiului din discutie si pentru Jennifer Aniston care imbatraneste frumos (dar nu in fiecare cadru). M-a multumit, m-a amuzant, m-a intristat (in 2 cazuri) si mi-a ajuns pentru o incursiune in emotiile limitate ale americanilor. Am zis de ce l-am vazut si pentru motivele astea mi-a fost suficient...de vazut o singura data cand nu mai exista altceva de vazut (in lume).
6.1/10

2 comentarii:

  1. Esti prima persoana la care vad note de genul 6.1 sau 9.75 si nu le iau in gluma. Ai un sistem de notare chiar atat de bine pus la punct sau e mai degraba o chestie de feeling la finalul filmului?

    RăspundețiȘtergere
  2. E o chestie de feel pe parcursul filmului. Inca din primele 10-20 de minute simt cam in ce directie se indreapta filmul (ca nota) si in functie de ce se intampla pe parcurs asta se modifica. Plus, la final incerc sa il compar cu alte filme din genul sau in functie de cat de bun e fiecare dau nota celui nou. Nu pot sa zic mai multe pentru ca e un proces interior pe care nici eu nu pot sa-l explic prea bine :)) ...

    RăspundețiȘtergere