duminică, 29 august 2010

MacGruber {2010} & The Other Guys {2010}

Iata doua filme noi din care am sa recomand numai una.

Eu ma uit la Saturday Night Live cam de fiecare data cand apare...asta mai nou. In fiecare duminica incerc sa fac rost de cate un episod daca sambata a fost show. It's my thing. Imi place. Ma distreaza dar cele mai multe ori comedia e slaba si e salvata doar de poantele originale ale actorilor. MacGruber a un sketch de la ei in care Will Forte il parodiaza pe MacGyver, daca il mai stie cineva de la tv. Era tipul ala care se pricepea sa faca din nimicuri un obiect fie mortal, fie care ii salveaza viata, fie care dezamorseaza o bomba. Ei bine, in sketch toata treaba e lungita de prostia lui MacGruber (cum o denota si numele lui). Incepe sa dezbata cu cei din jurul lui desi cei din jurul lui il avertizeaza de putin timp pe care il mai are. Nu stiu cum au reusit ei sa faca un film dupa asta dar aproape ca m-au pacalit crezand ca le-a iesit ceva. Nu, nu am ras, poate de vreo 3-4 ori, ceea ce e putin pentru un film SNL. Oricum, Will Forte si-a jucat personajul misto dar cam asta-i...a, mie oricum imi place de Kristen Wiig asa ca nu o mai pup in fund degeaba. Cam asta-i despre MacGruber. Concluzia mea e sa nu il vizionati, nu aveti de ce. Poate daca vizionati SNL in mod regular ca mine si ati vazut sketchurile lui MacGruber. Atat. 

6/10

The Other Guys in schimb incepe misto. Samuel L. Jackson si The Rock eroi politisti care isi permit oricata distrugere vor. Finalul lui e colosal de sec si stupid dar ii da un farmec filmului, farmec care il poarta toata durata filmului. Pe langa astia doi, care apar putin in film, ii avem pe "ceilalti tipi" Will Ferrell si Mark Wahlberg...doi politisti neimpliniti cu iluzii din grandoare din partea personajului lui Mark si nerdyness continuu din partea lui Will. Se completeaza reciproc destul de bine ca personaje si mi-a placut carisma dintre cei doi. S-a dorit una ce ar actiona ca doi poli opusi, asta a iesit. La inceput filmul a fost foarte amuzant...a fost in mod special o faza in care masina personajului lui Will, un Prius rosu (numit vagin) era acoperit de cocaina iar unu zice ca "a stranutat Scarface pe masina ta"...o replica de altfel foarte amuzanta care face referire si la un film clasic deci e doua ori mai inteligenta, nu? Eh, mai sunt replici de genul asta si pentru astea am ras, si am ras la greu...dar de la jumate incolo s-a dus dreaqului ca le era capul la caz si la cat de serios e asta. S-a stors distractia, asta am simtit eu...a ramas actiunea insa care nici ea nu a fost rea dar fara comedie parca era un scaun fara un picior...gata, gata sa cada. Asadar il recomand pentru cei doi actori dar nu va asteptai la senzatia verii, pentru ca nu e. Inception a fost. 

7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu