vineri, 2 iulie 2010

The Losers {2010}

M-a dezamagit si nici nu stiu la ce ma asteptam daca nu ceea ce am vazut. L-am vazut pentru actori, vreo doi-trei dintre ei...Jeffrey Dean Morgan care mi-a dat o impresie placuta in Watchmen, Zoe Saldana care mi-a atras atentia si in Star Trekul nou dar si in Avatar si Chris Evans al carui stil comic aduce un plus micut filmului.

Deseori insa povestea da impresia ca duce lipsa de ceva. Poate dezvoltare mai ampla a personajelor, poate o poveste mai bine inchegata si mai interesanta - e insa una destul de banala si exagerat de patriotica. E luat dupa benzi desenate, dar daca benzile sunt atat de bune inseamna ca nu au fost prea inspirati cand s-au hotarat sa-l faca. Se gandeau ca o sa-l vanda actorii...poate, dar nu cred ca au facut cine stie ce mare chestie la box office. E un film comercial, dar unul slabut chiar si asa.

Actorii enumerati mai sus sunt, dupa mine, si cei mai placubili. Personajul negativ de exemplu mi s-a parut total neconvingator si asta din cauza actorului care il interpreteaza. Poate ca un film care il vezi o singura data merge, un film de actiune usurel cu un plot twist de calitate si nivel de surprindere mediu. Ajunge...

6.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu