joi, 1 iulie 2010

Greenberg {2010}

Mi-a parut rau la final ca l-am vazut. Nu a fost ceea ce ma asteptam...si de la Focus Features ma asteptam la un film cu iz independent bine facut, inteligent si in special excelent scris si jucat de actori.

Dar nu, Ben Stiller a lafait-o mult facand nimic in tot filmul asta si s-a alaturat si el, fiindca e un pas important spre a fi luat in serios in randul actorilor de comedie (sau asa se crede), actorilor de comedie care mai joaca, ocazional, intr-o drama serioasa. Jim Carrey a facut-o in Eternal Sunshine, Will Ferrell in Stranger than Fiction, Adam Sandler in Punch Drunk Love...si asa mai departe...dar aici, Stiller a dat-o in bara datorita scenariului sinucigas si deprimenat, in mare parte...desi el incearca sa fie opusu.

Ce rost are? Oameni la varsta crizelor de varsta medie nu fac nimic si o freaca la papuc. N-are nimic deosebit filmul asta, mi-a parut rau ca l-am vazut ca nu m-am ales cu nimic de nicaieri. Si unde a fost comedia? In scenele de interactiune ciudata? Nu exista.

5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu