miercuri, 9 iunie 2010

Hot Tub Time Machine {2010}

Inca un film american, inca o comedie usoara despre male bonding, despre bromance, gen Wild Hogs, cum zic si ei sau Hangover sau cate si mai cate al caror nume a fost dat uitarii din cauza ca nu au fost atat de bune. Acum filmul asta poate a vrut sa mai zica ceva profund pe langa toate glumele cu tate si bautura si asa mai departe.

Poate s-a legat putin si de faptul ca trebuie sa actionam pe moment (CARPE DIEM!!!) astfel inca sa nu regretam total alegerile facute. O amintire neplacuta asta e...un regret sau un eveniment neplacut din care nu am scos ceva pozitiv (excludem inmormantarile). Astia 4 se intorc in timp cu vreo 24 de ani si sunt in pielea versiunilor lor tinere. Printre ei, insa, a venit si nepotul unuia, astfel incat, avem un detaliu care schimba total datele problemei. Trebuie sa actioneze in asa fel incat sa nu modifice trecutul ca nu cumva asta tanar amuzant sa nu mai existe in prezent...bine-cunoscutul efect fluture. Schimbi ceva in trecut iar in prezent nu mai exista Rusia.

Apoi filmul asta e destinat special si celor nostalgici pentru anii '80...adica cei care au acum 30-40-pana in 45 de ani, asa cum sunt cei din film. Nu pot sa zic ca m-a interesat prea mult aspectul asta pentru ca deceniul 8 al secolului 20 e cel mai urat deceniu din cate am vazut in detaliu. Cele mai urate haine, cele mai urate masini, nici macar muzica nu e atat de groava iar melodiile din film nu sunt in afara regulii. Cu toate astea, cine a trait vremuri asemanatoare, sau a avut iubiri asemanatoare (ceea ce ar fi cel mai comun lucru din filmul asta) atunci da, poate iti place filmul mai mult decat mi-a placut mie...care desi am trait ce au trait si ei, nu m-am simtit ca facand parte din gasca. Actorii au fost buni, ala tanar si ochelarist are stofa de actor de comedie, ala negru (pe care nu stiu cum il cheama) mi-a placut tot timpul in The Office si imi place si aici, ala chel, mnea...a fost la fel ca grasul din The Hangover insa grasul e de 10 ori mai tare, iar Cusack a fost seriosul trupei si mi s-a parut nitel antipatic.

Per total o comedie tipic americana despre o gasca de prieteni care se imbata si calatoresc cu ajutorul jacuzziului 24 de ani in trecut. Tipic si standard regia, subiect mai interesant. Vroiam sa rad mai mult dar na, poate nu eram in cheful necesar.

6.75/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu