vineri, 28 mai 2010

The Rock {1996}

Ce bine imi pare ca a inceput sesiunea! In sfarsit mai pot sa vad si eu niste filme si filmulete ca si asa pana acum nu prea am avut sansa. Da, sesiunea e o perioada mult mai lejera decat cea care o precede, perioada de facut/terminat proiecte imbecile peste care nu se uita nimeni...

Asadar, revenim la film. The Rock este o aventura plina de suspans si actiune construita bine de guru-ul filmelor de actiune din Hollywood, Michael Bay. Acesta a fost al doilea sau lung-metraj si la 2 ore s'un sfert chiar e lung. Dar asta nu e rau deloc pentru ca fiecare minut e o lingurita de adrenalina care te satura pana la urmatorul minut. Si uite asa se scurt unul dupa altul intr-o poveste care nu necesita multa concentrare si atentie pentru ca e un film facut de Michael Bay. Personaje conturate caricatural, unele comic, versiuni exagerate sau combinari ale mai multor persoane sau personaje din realitate...Sean Connory, de ex., joaca o versiune mai batrana a vechiului 00şepte pe care a avut norocul sa-l interpreteze cand era tinerel.

Asa ca da, filmul nu e deosebit de inteligent sau poate chiar precis in datele tehnice ce se intampla in film...dar e a dracului de distractiv mai ales pentru masa noastra, a barbatilor carora le mai place, din cand in cand, sa mai frece menta in fata unui film cu explozii si impuscaturi pe care americanii stiu sa le faca atat de bine. Eu il recomand...dar nu pentru valoarea artistica pe care o are. Plus ca multe cadre/scene mi-au adus aminte de celelalte filme ale lui Bay ca doar idei noi nu e in stare sa creeze.

7.75/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu