duminică, 9 mai 2010

Kick-Ass {2010}

Putin prea laudat. Ce putin, prea laudat. Nu e nicidecum atat de bun pe cat o ţipă cei de pe imdb. Imediat dupa ce l-am vazut am luat si comic-bookul. Am vazut primele doua numere si in mare se respecta ce e in ele...chiar si prin replici. Asta e bine ca atrage fanii...cu toate ca nu stiu cati fani poate sa aiba revista cand e si aceasta foarte noua. Primul numar a aparut in 2008 si s-a terminat anul asta in februarie...dar cica mai apar. Eu ce stiu, nu e ca si cum le caut.

Filmul e foarte antrenant, elementul de cool e masiv iar muzica ajuta la acest capitol fiind aleasa cu "delicatete" pentru cel mai mare continut de speed, dar fara metal. A fost foarte misto si misto au fost si unele scene de batai. Ce e un film cu eroi/kinda-super-eroi fara batai? Nu un film cu astia. Eu cred insa ca nota mare se datoreaza mesajului filmului, pe care pe multi i-a gadilat instant si i-a pacalit crezand ca vad un film deosebit. Da, trebuie sa fim mai curajosi in viata, trebuie sa sarim cand vedem ca se intampla ceva rau, in sensul general al cuvantului...ceea ce a facut pustiul asta e sa-si traiasca un vis, astfel devenind un om adevarat. Bun, ce a incercat l-a facut repede sa realizeze ca face ceva stupid dar a continuat oricum...

Cu toate na, pentru mine, personajul lui Kick-Ass nu mi-a starnit interesul pe cat de mult as fi vrut sau s-ar fi vrut, ca poate e o parere generala...e un personaj ce mai mult urmareste ce se intampla in jur in unele cazuri, intervine, dar este salvat de cei care sunt cu adevarat pregatiti pentru ce vrea el sa faca...cum e Hit-Girl si Big Daddy...personaje mult mai interesante decat protagonistul care au si un trecut ce starneste interesul si are sens in schema mare a filmului. Cage si micuta Chloe Moretz (care btw, are o gura foarte murdara in filmul asta :)) ) sunt cei mai buni actori din filmul asta.

Dar revenind la ce e important...bataile, acompaniate cu muzica misto, sunt un adevarat spectacol care probabil era si mai fain in cinema. Oarecum regret ca nu am fost sa-l vad la cinema...si desi inca mai este nu ma mai duc ca l-am vazut deja. Nota de pe imdb e insa mult prea mare desi filmul asta foarte bine facut si cu un scenariu nu tocmai totalmente tembel. Merita vazut si chiar de mai multe ori.

8.25/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu