sâmbătă, 3 octombrie 2009

Final IIFF 2009

Si iata ca s-a terminat...sau na, se termina in seara asta cu petrecerea voluntarilor.

A fost misto si memorabil. Se putea oricand mai bine la organizare, la calitatea filmelor si toate micile detalii dar asta e cand e prima data. La anul va promit ca o facem mai bine si toate filmele o sa fie luate la calitate mai mare si proiectate toate ba digital, cu proiectorul electronic, ba numai la cinematografele noi unde calitatea e ireprosabila. Asta mi-am dat seama zilele astea...se vede mult prea urat la proiectoarele de la Victoria...trebuie un upgrade, sau nu, trebuie lentile mai bune pentru ca mecanismul ce invarte pelicula merge.

Victoria a fost ca o casa departe de casa...am stat acolo si de dimineata de la 11 pana noaptea la 1. Am primit o masa pe zi (era calda daca mergeam pe Sf. Lazar dar era prea departe) pe care o mancam in sala :)) pentru ca sala de mese nu exista in Victoria. A fost misto pentru cele cateva zile (9) pe care le-a avut festivalul. Am cunoscut multi oameni, cateva vedete ca doar e Iasul, nu Bucurestiul, printre care se numara Anamaria Marinca, Ion Sapdaru, Cristi Mungiu, Bobby Paunescu, Monica Barladeanu, Luminita Gheorghiu, Teodor Corban, Doru Boguta si tanara vedeta din filmul care a luat premiul pentru cel mai bun film romanesc, Andreea Bosneag...

In fiecare seara din cele 9 (mai putin vreo 2) am fost prezent la petrecerea de dupa...ce tinea pana dimineata devreme...4-5 cand se mai linistea lumea si mergea inspre camerele de hotel sau case. S-a baut mult, pe gratis pentru cei din staff si dintre voluntari, s-a dansat si mai mult si lumea s-a distrat. Conexiuni s-au creat, postere am luat (trei...doua de la festival, cea cu Chaplin si cu zombie si una cu Amintiri din Epoca de Aur), autografe la fel...per total m-am distrat si pot spune sincer ca e unul din cele mai frumoase evenimente la care am fost din cauza oamenilor si din cauza filmelor pe care le-am vazut...dintre care Moon ramane preferatul meu pe acest festival.

Ma intorc si la anul si sper sa fie si mai multe filme bune...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu