vineri, 31 iulie 2009

X2 {2003}

Da, asta e mai cu moţ si nu se cheama X-Men 2, se cheama X2...si bineinteles, toata lumea trebuie sa se prinda. Dar nu conteaza asta, nu despre asta vreau sa vorbesc...

X2 e mai bun decat X1 si asta e un lucru rar...ca sequalul sa fie mai bun decat prima parte. Imi vin acum doar doua exemple...la Terminator si la Spider-Man. Or mai fi, dar chiar nu mi le amintesc plus ca sunt si extrem de rare. Asta de acum are mai multa actiune dar si mai multa poveste care e destul de bunicica. Nu extraordinara dar e ceva, avand in vedere cu ce au avut de lucrat. Multi mutanti si o poveste despre un razboi intre mutanti si oameni care nu a ajuns la indeplinire...dar pentru asta e partea a treia.

Totul se invarte in jurul unei arme facute de mutanti, Cerebro, care e capabila sa localizeze fiecare om si fiecare mutant...insa de asemenea e capabila sa ucida fie toti oamenii, fie tot mutantii. Si pe asta l-am vazut la un moment dat in acelasi fel in care l-am vazut pe primul...pe sarite si nu tot odata. Si ca film de actiune e mai bun, scenele sunt mai bine facute, mai interesante, dar pana la urma tot un film comercial este, tot un blockbuster de vara cu fanii lui. Eu nu sunt un fan X-Men si nu stiu de ce...poate pentru ca nu imi plac prea multi eroi deodata, poate pentru ca nu are o atmosfera specifica, poate pentru ca regizorul nu se pricepe neaparat la actiune ci mai mult drama (The Usual Suspect, Valkyrie) desi a regizat si Superman Returns, care e un Superman reusit...

Neah, Bryan Singer, pe langa The Usual Suspect nu a mai facut nimic...si atunci l-a ajutat extrem de mult scenariul care nu ii apartine...si actorii care faceau o treaba buna indiferent sub a cui bagheta regizoriala se aflau. Deci dau vina pe Singer ca nu mi-a placut mai mult...inca are multe de dovedit, daca e un regizor bun sau nu.

Pana atunci, va las cu acest film de actiune decent care merita poate vreo doua vizionari...

7.5/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu