vineri, 31 iulie 2009

X-Men {2000}

Si iata ca am trecut in mileniul urmator...sau na, aproape, dar am schimbat prefixul anilor. Suntem in anul 2000 si avem aici un film care vorbeste despre evolutia umana. Urmatorul pas fiind mutatia. Fiecare cu cate o putere neobisnuita...trece prin pereti, schelet de super-metal cu gheare iesind din maini...mai e si invincibil, citeste minti, poate muta obiecte fara a misca un deget, raze laser iesind din ochi, puterea de a controla vremea, puterea de a fi oricine altcineva...cel putin in infatisare si puterea de a fi o broasca umana...si asa mai departe.

Asta e X-Men, asa cum stie toata lumea...asa cum l-am vazut cand eram copii ca desene animate pe Cartoon Network sau pe ce program a fost, animax sau jetix. La noi, banda desenata nu prea a ajuns asa ca nu pot sa o mentionez pe aia...dar la americani circula inca din 1963.

Filmul e un blockbuster de vara cu efecte speciale si cu o poveste decenta. Dar pentru mine a fost extrem de comercial si unele faze au fost cam ridicole. Am ajuns sa ghicesc ce replici urmeaza a fi spuse la un moment dat...e banal, e standard, dar efectele speciale ii ridica calitatea cu putin. Suntem totusi in 2000. Eu am mai vazut filmul asta pe bucati, in trecut, dar niciodata nu am stat sa-l vad cap coada...finalul l-am mai vazut, inceputul...poate o bucata de prin mijloc, dar atat. Acum pot spune ca l-am vazut tot si ca merita de vazut o singura data si atat. E un film de actiune unde actorii joaca neinteresant si fara prea mult efort...insa il avem pe Wolverine...deci e binisor.

7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu