luni, 22 iunie 2009

Knowing {2009}

Knowing e un film interesant despre sfarsitul planetei, sfarsitul oricareri vietati de pe planeta, dar nu sfarsitul lumii. E despre extraterestrii dar nu e aratat exact decat in final, dar oricum nu e o mare surpriza...e ceva preivibil, asa ca eu nu stric cu nimic vizionarea acestui film zicand asta...

Buget mare, regizor (Alex Proyas) care e cunoscut pentru stilul sau vizual destul de reusit in filmele sale (I, Robot, Dark City, The Crow) dar care a facut si destule videoclipuri...in mare parte, pentru el am vazut film pentru ca mi-a placut foarte mult I, Robot chiar daca nu e decat un blockbuster de vara reusit. Knowing e tot ceva de genu ala numai ca e cu Nicholas Cage si cu nici un alt actor cunoscut...ar mai fi tipa din rolul principal feminin dar vizionand-o mi s-a parut ca a jucat tare prost...

Un film despre dezastre...am vazut aici 2 din cele mai reusite din punct de vedere vizual si al efectelor speciale dezastre umane. Unul masiv cu un avion care se prabuseste la cativa metri de personajul nostru principal si alta cu metroul care rade totul in calea ei. Au fost doua faze extrem de tensionante si infricosatoare daca ar fi sa ne imaginam ca se intampla in realitate.

Un film despre probabilitati si profetii, despre incredere (mai ce noroc ca a dat lista asta peste un profesor universitar, dar cat de inutil a fost de fapt)...despre multe nimicuri. Constructia filmului tine, iti atrage atentia, te intriga, e interesant fata de mult nimicuri pe care le-am vizionat sau nu (din cauza ca am auzit ca sunt varza oricum). Dar nu inteleg de ce finalul a ofticat pe multi. La ce se asteptau? La un final fericit? Pai e fericit...nu se poate sa fie bine pentru toti. Finalul incepe inca de atunci cand mai sunt 40 de minute din film asa ca e destul timp sa se lamureasca multe chestii. Pe mine unu m-a distrat filmul...e lejer, e de vara, e numai bun pentru o vizionare.

7/10

2 comentarii:

  1. Nu stiu ce are Nicholas Cage, dar vad ca in ultima vreme joaca mai mult in filme de genul asta ( vezi si National Treasure - un mare chix ). Sper sa nu fie si asta la fel, desi, dupa recenzia ta, e cam o pierdere de vreme.

    RăspundețiȘtergere