joi, 25 iunie 2009

Gosford Park {2001}

Plictiseala mare pe capul meu dupa ce am fost afectat de acest film. Plictis mare si pentru oamenii implicati in acest festin plin de snobi si cei ce idolatrizeaza pe snobi si infumurati si anume servitorii...

Parea ca scenariul o sa ma tina interesat. Parea a fi foarte interesant prin convorbirile pline de barfe dintre cei bogati si cei saraci. Interesul meu, insa, a disparut rapid...asta odata cu moartea sefului casei, ala plin de bani. Pana la final, cand s-a aflat cine l-a omorat interesul meu era atat de scazut incat nici nu stiu cine l-a omorat de fapt. Stiu doar ca unul dintre ei e fiul lui si ala de a murit nu stia asta...iar asta, fiul, nu l-a "omorat" decat dupa ce altcineva l-a otravit. Nu conteaza...ideea e ca e complet neinteresant.

Viata asta de bogatan infumurat de Anglia am mai vazut-o si indragit-o mai mult decat aici. E comica, e auto-satirica, e ridicola...si de asta trebuie vazuta, dar nu in filmul asta. Film intunecat, care a copiat atmosfera engleza poate prea mult, exagerand-o...la ei cum e mai intotdeauna innourat, aici e cam bezna in fiecare scena a filmului. M-a enervat chestia asta si s-a dus pe apa sambetei bunatate de vizionare.

Eu nu il recomand, desi stau si ma gandesc la actori, unu si unu...Helen Mirren, Maggie Smith, Michael Gambon, Kristin Scott Thomas, Tom Hollander, Jeremy Northam, Kelly Macdonald, Emily Watson si Clive Owen. Actori de vazut...dar iar, nu in acest film. Rolurile cele mai de seama nu mi-au dat impresia ca ar fi bune de ceva asa ca sistematic, am ajuns sa ignor fiecare interepretare si am incercat sa urmaresc subiectul filmului...nici el foarte interesant. O crima misterioasa si toata lumea e suspect.

6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu