luni, 1 iunie 2009

Am castigat un ceas

Mai stiti concursu ala de luna trecuta la care am participat cu articolul asta? Ei bine, nu l-am castigat. Dar, concursul lui VisUrat implica o categorie destinata si pentru comentatori. Ei trebuiau sa zica "ce reprezinta un ceas de mana"...si am raspuns. Si am castigat, da, chiar eu, acest frumos ceas pe care am sa-l port la ocazii speciale sau poate pe strada, desi trebuie o tinuta potrivita.
Trebuie sa spun ca nu aveam nicio speranta in a castiga...insa am vrut sa particip si am facut-o pana la urma. Cel de la comentarii a fost scris spontan, fara multa migala si timp. Dar ma simt mandru pentru el...

Deci simt ca am datoria fireasca in a le multumi (de mii de ori) ambelor nume ce au sustinut acest concurs bestial. VisUrat pentru ca l-a organizat si time24.ro pentru ca au adus minunatele premii.

La cat mai multe concursuri si la cat mai multe premii interesante. Poza cu obiectu cand il primesc.

Cel mai tare cadou pe care l-am primit de ziua copilului. Apropo. LA MULTI ANI TUTUROR, nu numai copiilor. Toti am fost copii la un moment dat, nu?

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru ceas, chiar il meritai !
    e foarte tare, arata intr-un mare fel .


    Continua cu review-urile, faci o treaba foarte buna !

    RăspundețiȘtergere