duminică, 17 mai 2009

Pumpkin {2002}

Film vazut din plictiseala la tv...mare plictiseala pe care meu si mare plictiseala pe capul filmului.

Ce stiam despre film inainte sa-l vad e ca juca in el o actrita care imi place si care i-am urmarit cu totii cariera de mica, o data cu seria filmelor cu Familia Adams...si anume e vorba de Christina Ricci. Asa...si aici arata super bine, blonda, studenta, tot ce vrei de la ea sa fie vreodata. Bine insa ca nu se si imbraca ca o prostitoata ca atunci chiar ca placea la toata lumea...

In film ea este o studenta, asa cum am mai mentionat, care primeste in grija un retardat mintal, la fel ca orice colega de suroritate (am zis bine?) ...evident, ala pe care il primeste, Pumpkin, vede pentru prima data in viata lui o fata asa de frumoasa si inevitabil se indragosteste din prima de ea. Dupa un timp vede si ea asta si la randul ei simte si ea ceva...o fascinatie, o atractie misterioasa, ce'o fi...Cum e si normal, ca na, oamenii sunt cea mai previzibila forma de viata de pe planeta (una din toate), relatia lor incepe sa fie vazua cu ochi critici, cu ochi de oameni superficiali, care sunt ingrijorati de ce o sa zica vecinu sau cine pusca mea ii cunoaste sau le pasa de existenta lor...

Finalul e sec, baiatu cu care era fata initial era cel mai tare din parcare, ala sare cu masina de pe o prapastie, imediat masina explodeaza (what?) si nu iese zgaraiat deloc...insa ramane paralizat...ironic, avand in vedere faptul ca inainte de a pleca cu masina a luat bataie de la retardat. Fata ramane cu retardatu (exagerez?) si in timp ce pleaca spre apus il intreaba daca s-a referit la luna (intro intrebare anterioara) la figurat sau la propriu...ala zice "Ce? DUUUHHHH!" si subtil, tipa, Christina Ricci, intoarce capul spre camera cu o fata de genu: "In ce m-am bagat? Ce discutii o sa port eu cu el, eu fiind o persoana extrem de inteligenta? A fost alegerea cea mai buna?" Destul de sec...

Filmul poate o zice ceva dar cine asculta? Despre chestii de genu asta (sa nu judecam dupa aparente, fiecare e egal, etc.) se vorbeste mai bine in alte filme mai bune...so:

6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu